Kundeservice
OFTE STILTE SPØRSMÅL OG SVAR
Har du spørsmål relatert til
Ordre og levering
Det tar normalt 1-4 virkedager om ikke annen informasjon er spesifisert på produktsiden for produktet du har bestilt.
Kontakt oss snarest og gi beskjed om dette. Manglende varer vil bli ettersendt.
Det er alltid lurt å sjekke søppelpostfilteret før man kontakter kundeservice. Manglende ordrebekreftelser havner dessverre ofte her.
Alle kjøp over kr. 1000 er fraktfritt. Ved kjøp under dette så er fraktkostnaden kr. 55,-.
Endring av ordre må skje så raskt som mulig og innen 24 timer. Er varen på lager så etterstreber vi å sende varen så raskt som mulig og derfor må endringer skje innen kort tid.
Ofte stilte spørsmål vedrørende
Retur og kundeservice
Vi følger norsk kjøpslov og det betyr 14 dagers angrefrist. Benytt kontaktskjema under kundeservice for å gå videre med dette.
Ta kontakt med kundeservice og fyll ut skjema. Man vil deretter kunne få tilsendt nye varer.
Ta kontakt med kundeservice og fyll ut skjema. Dette skjer svært sjeldent, men i slike tilfeller vil man oftest kunne få tilsendt nye varer.
Defekte varer eller varer som du angrer på du har kjøpt, kan du sende til:
Safetynet AS
Postboks 2006 Lura
4394 Sandnes
Vanligvis så regner man 2-10 virkedager fra beløpet blir overført til det er på konto.